Lie.Good bye was the only truth.



Seriusly, aku tak boleh nak tahan tulis kat blog nie. Eiceh, kekonon dulu cakap tak nak onlinelah ape jadah. Kerek ahh kau :PPP Aku kan? bab-bab mengonline nie nombor satu.hihi. Eh ak tak online blog tapi ak online facebook ==" okay sekali lagi kau nie ape jadah hah? kan ke same je online fb and blog. tetap online. fuuuuuuuuuuuuuuu :| again, I AM SORRY :">


Tadi kan kan kan, kite log in myspace sebab tajima versi kedua cerita pasal myspace. alah, adik yasmin kite. hihi. Tak kenal sudah leww! Then guess what? Aku dah tak reti gune myspace. OH MY GAY, What the hackk am I doing here pastu kelam kabut ahh ni cari pintu keluar. tak jumpe weyh! tak jumpe. Nak nanges dah *okay aku tipu* Aku pun buat lah andaian, setelah kamu kamu kamu masuk/log in myspace memang dah tak boleh keluar. Konon myspace tak bagi ahh kite nak keluar then pegi main fb bagai. Padahal button like setempek dekat tepi belah kanan myspace. Act, aku je yang kelam sabut, pintu keluar main sorok-sorok rupenye, hah! dah jumpe kau JALAN KELUAR, HAHAHA. Dah dah , aku penat main hide and seek dgn kau. Choww.


Kesian myspace, kalau dulu kanmen nak online tiap masa, hati tak keruan weh kalau tak on myspace sehari, dulu ahh. Sekarang setahun sekali baru jenguk. Sorang habuk pun tak dok yang online. mespes mespes, kesian T.T


Eh eh, kite ade edit blog sikit-sikit. Comel tak? Aku tak suke pun T.T Saje nak tukar. Kejap je nie. Nak nak bende yang ade dekat atas tuh, menyemak nak mampuihhh ;==; byeee.
Assalamualaikum :)

 “Right now, I’m afraid… of losing you. Even though I can’t say my life up until now was fortunate, if I got your attention because I was so unfortunate, then I think it was okay, after all. That’s why, i’ll make something come of it, no matter what. So… I want you to wait, just a little.”

“Right now, I’m afraid… of losing you,sungyeol.

Even though I can’t say my life up until now was fortunate, if I got your attention because I was so unfortunate, then I think it was okay, after all.

That’s why, i’ll make something come of it, no matter what. So… I want you to wait, just a little.”

No comments:

Instagram