Monday Morning ;)

Hello





Well, Aku tak rase mcm nk post in BI sekarang. Mari sini nak cerita pasal matrik, guess what? Aku tak dapat. hehe. Tak kesah pun actually sbb aku tak minat lah matrik nie. Lagi pun Accounting aku tak berapa nk kuat. That's why kot tak boleh. Ahh, lantak pi lah. Aku nak tunggu Cik UPU. Lambatnye , aku dah bosan stay kat rumah. Nak belajar pulak. Serius! Aku ingat kan best cuti lama-lama tak g skola. Padahal, hampeh. HAHA. Tapy best jugak kot sbb boleh hang selalu :P. Kadang-kadang jeles jugak tgk org dpt matrik -______-'. Dan semenjak dua menjak nie aku rase happy. Tak tahu laa nape. Sometimes, aku rase bersalah. Dushh! Masalah negara betul lah minah nie kejap okay pastu tak okay, HAHA *mengata diri sendri*. Semalam aku tak tido pun sampai sekarang. Tak ngantok lah sbb ak menghabiskan segelas kopi.





This morning aku dengar Taeyang nyanyi lagu 'Wedding Dress'. Best! Yea, aku tahu mv nie dah lame. Saje nak letak :P. Donghae first tweet picture here




Aww, Donghae comel kan kan

No comments:

Instagram