Aku tahu!

Yea, aku tahu. Ape yang kau tahu? Macam-macam aku tahu. Nak tahu? tanye lah aku nie. HAHAHA. Sengal jea kan ayat. Nah ambik kau, aku tahu.




1.Aku tahu blog aku membosan kan tapi aku tetap sayang blog aku.
2.Aku tahu blog aku tiada topic best, penuh dengan korean jea tapi ade gak topic lain kan.
3.Aku tahu aku bukan lah seorang pengarang yang baik tapi aku pandai menulis.
4.Aku tahu aku tak selalu update my messy blog ni tp ak tak tinggal blog aku berbulan lamenye.
5.Aku tahu aku tak ramai follower macam kau tapi aku ade follwers jugak. I LOVE YOU FOLLOWERS.
6.Aku tahu aku tak HOT macam kau tapi aku COOL. HAHA
7.Aku tahu aku budak COMEL tapi kau lagi CUN kan. HAHA

Ape yang kau tahu pasal aku? Cuba bagitaw aku. Kalau betul dapat hadiah. Nak?? Aku tahu semua orang suke hadiah. Sape betul , aku bagi LOLLIPOP besar punyer. Cepat bagitaw aku. HAHA.Maen-maen je lah :P



Btw, here some new KPOP songs. Find and listen :)


해줄 수 있는 말 (Words That I Can Say) - T-MAX (티맥스)
러브 액츄얼리 (Love Actually) (Feat. 김현중 Kim Hyun Joong of MAC, 수성 Mercury) - TAW (타우)
Love Ya - SS501
Bababa - 4minute
Wrong Number (없는 번호 Eng. Ver.) - One Way
Y - MBLAQ (엠블랙)
Favorite Music (Feat. 길학미 Gil Hak Mi) - Double K (더블 케이)
Shake (쉐이크) - E.via (이비아)
가슴에 살아 (Living In The Heart) (Feat. 나르샤 Narsha of BEG) - Untouchable (언터쳐블)
I Love You (Feat. 백찬 Baek Chan, 주희 Joo Hee of 8eight) - 2AM

No comments:

Instagram