Birthday present ;)

Nothing to post meyh, Nah! My birthday present, HAHA. Thank You to Fatimah for that cardigan & Meen for that hair clip ;)


Present yang laen tengah aku jemur, HAHA. Sebab ak dah pkai maa and tak sempat amik gambar, Yg nie bru dapat semalam :B


And Fatimah ajak aku dengan Shazrina pergi KL esok but I can't go maa T.T
Form6 dah nak start meyh, Ahad nie benci siot aku. Cepat2 lah rayuan weyh. Aku nak g Uitm :")
Aku malas nak balik skola yang same, pkai uniform! Cume kain jea warna laen :'(.

Taknak skola lah UMI~!!!! Suke sangat kan pakse Micha! Suke sangat nak banding-bandingkan anak umi nie dengan anak kawan umi. Susah tahu jadi anak cikgu if tak bagus sangat dalam akademi, Semua nak tunjuk anak msing2 HEBAT!


Bukan ape, aku jadi rendah diri sangat bila selalu kene banding dengan orang laen. Aku dah berusaha sebaik mungkin meyh, tapi tade rezeki masuk U lah, jangan lah nak marah. Haishx, aku bosan dengan hidup aku nie. Asyik nak kene marah je dengan mak =="






p/s; jangan jadi cikgu lah, kesian anak korang nanty, HAHAHAHA.

No comments:

Instagram