Happy Mother Day (;


HAPPY MOTHER DAY UMI.




Well,I'm really sorry because I can't give you any gift. I'm not really close with my mom. Jarang sekali nak peluk umi or cium pipi umi. I don't know why i'm not really close with her. I think because she's too 'garang'? HAHA. Whatever. Mesti korang fikir macam ape punye anak lah tak penah nak hug or cium umi. Sumpah, aku mmg jauh sangat dengan umi aku. Kalau ade ape aku cakap dengan aboh. Aku mmg rapat dengan aboh lah. Ape2 aku mintak dengan die. If ade something yang aku tak boleh citer dgn aboh aku, aku diam je lah. Tak pun cakap at kawan baek aku. Kadang-kadang aku jeles dengan korang yang rapat dengan your mom ==". Korang boleh citer ape yang korang nak, tanye ape yang korang nak tahu. Aku pulak. Hanya mendiamkan diri terkebil-kebil. If nak tahu something, aku tanye aboh aku lah. Everything dalam hidup aku mesty DAD FIRST bukam MOM FIRST!

And aku tak wish lagi HMD kat umi aku. HAHA. Malu weyh! Aku akan rase pelik yang teramat sangat bile wish something kat umi aku. Ish3!!! Bertuah punyer anak. Aku bukan tak sayang umi aku, sayang lah weyh. Mane ade orang tak sayang mak kan kan. Tapi cume aku tak rapat jea, aku tetap cakap dengan die. Gile ape tak penah cakap dengan mak. HAHA. Kalau gadoh pun mesty cakap kan, tapi aku tak penah lagy gaduh dengan umi aku. Kalau die membebel or cakap something yang tak betul pasal aku, aku diam jea. Malas nak menjawab. KAN AKU MENJAWAB TERKEJUT PULAK MAK AKU. Tak penah2 aku buat. HAHAHA.

Btw, aku wish kat sini jea lah. Bole kan kan? =="

Umi, HAPPY MOTHER'S DAY. I'll sayang umi sebab umi dah lahirkan mija, besarkan mija and give evrything to me.I'm sorry if I make you cry or angry with me. Tak bermaksud nak buat umi macam tu.




(She's wearing white baju kurung)


And to my bff, Shera. Kau dah pegy matrik penang kan pagy tady. Aku tak sempat nak meet ko weyh, sorry sangat2. I miss sangat nak kiss pipi ko macam dulu2. Aku nanges tak habis2 mase ko hantar msg yang panjg siot tuh. Ak tak caye ko dah smbung blaja jauh dari aku, bukan macam dulu lagy. Aku harap ko tak lupe aku weyh. Belajar rajen-rajen. Aku hempuk kepale ko if ade bf. HAHAHA.

I LOVE YOU NURSHAHIRA ZAKARIA :')



p/s:First time aku buat post yang panjang, lagypun aku tak suke nak menaip panjang2 macam orang lain. Maybe sbb nie post yang special. :D



No comments:

Instagram