Aku suka KOPI ;)

Salam ;)






Saturday is coming again! Mesty bosan siot kalau yang tak keluar dengan kawan or family. Aku pun same, adik aku pun dah pegy hostel. Lagi lah bosan hidup aku tade die. Sambil kebosanan nie aku tengok balik cerita Nota Cinta (3 episode) di website Nestlé Coffee-Mate® , mesti boleh relate terhadap pelbagai masalah yang wujud bagi pasangan yang baru masuk alam perkahwinan. Best! Aku bagitahu bukan sebab nak kahwin awal, haha. Korang dah tahu kan cerita nie. Brape kali dah aku ulang sebab best :DD Ni kali ke4 kot aku tengok, HAHA. Nak panjangkan cerita nie lagi boleh? Tolong la wahai pembikin cerita, ngeee XD





Kopi? korang suke tak? kopi saje tak best, mesti ade krimer jugak baru enak :9 Aku suke minum sebab kadang-kadang aku stress belajar ==". Budak sekolah biase lah, hahaha. Err, esok aku sekolah okay. Kerja sekolah belum dah siap kot, jangan tanya sebab ape. Okay, siapa-siapa yang belum tengok cerita 'Nota Cinta' Coffemate. Tekan SINI Selain dari tengok cerita Nota Cinta yang daboom nie, korang pun boleh menang percutian ke Bali! Woot woot, cepat usha website Nestlé Coffee-Mate®.

No comments:

Instagram