Jabulani itu seksi !


(Pembukaa FIFA WORLD CUP 2010)


Wah wah, yang nampak pelik terus nak bace *err, ade ke orang nak bace post aku=="* Aku bukan famous pun dalam dunia Blogger nie. Hee XD. Okay,sila diabaikan pekara merepek tady. Korang mesty tahu kan pasal FIFA WORLD CUP 2010. Ramai orang dah demam pasal nie sekarang, kalau kau tak tahu pasal nie pergi google sekarang atau kau nak dilabel sebagai dungu dan katak dibawah tempurung? HAHA. Kesian!
Jabulani tu name bola, tak percaya sudah. Nak tahu sangat aku tipu ke tak.



Teruskan pasal JABULANI kalau dah percaya aku. Comel kot name Jabulani ;)
Maskot for fifa tahun nie pun comel jugak macam name Jabulani. Die harimau bintang kan? Name ZAKUMI. Acu cuba try tengok picture die, kawaii maa.



Tak boleh aku tgk mnde macam nie , rase nak bunuh peluk buat bantal mase tidur. HAHA. Okay, Bye.

p/s: try kira word Jabulani. byk kot. ngee XD

No comments:

Instagram