Mcflurry ohhh...



(Ini TUTTI FRUITY tiada kena mengena dengan Mcflurry Oreo. HAHA XD)


Dah dekat seminggu kot aku teringin nak makan Mcflurry oreo ==", Kalau McD dekat dengan rumah memang dah pergi beli dan telan sorang-sorang :D Bukan setakat pergi je, hari-hari pun beli. Wah, buat macam aku ada banyak duit je. Kerja malas kot. HAHA. Okay, petang tadi pergi MESRA MALL. Hee XD. Satu-satunya mall yang terdapat di antara Kemaman dengan Dungun, Dekat area Kuala Terengganu aku tak berapa nak tahu ada tak mall. Jika nak tahu pasal K.Terengganu, Mysara Newrie tahu kot sebab dia tinggal sana.

Aku pergi dengan family. Dan aku TERjumpa kawan sekolah lama. Mase form5 punyer. Azizi, die kurus siot. And sambung study dekat form6 juga macam aku. Tapi sekolah lain derr. Taktahu sekolah mane. Tak sempat tanye. HAHA.

Finally my 'hajat' nak makan MCFLURRY tercapai, thanks abah. Then order dekat drive-thru. hee XD

Okay, Bye. Nyte ;)




p/s: I WANT THIS ONE PLEASE ABAH :(


No comments:

Instagram