Never be replaced ABOH.

Salam.

Post hari bapa lambat sehari, takpe kan? Marah? Benci? Cabut gigi pergi golek-golek tepi jalan, hahaha XD
Merepek di pagi buta, harap memahami. First of all aku nak cakap aku memang rapat dengan ayah. Aku tak panggil ayah tapi aboh :)

Aku memang selalu cerita pasal masalah aku dengan aboh. Err, bukan semua lah. Ade yang aku cerita dengan umi aku. Hee XD
Sebagai mantan anak sulung (betul ke ayat?haha) , aboh macam ikut jea ape yang aku mintak, semua aboh bagi tapi kadang-kadang bukan aku dapat terus ape yang aku mintak, kena tunggu ade duet , tengok percapaian akademik or aboh tengah rajen baru boleh beli, lagipun aboh aku memang suka buat kerja lambat. haha. Aboh2 :)Tade siapa-siapa boleh ganti aboh. Till the end of my life.



(My 3th birthday on 1994)

Btw, thanks for everything that you did and care for me. IYOU MOHD DIN JUSOH.


p/s; saya ayah comel tak mase kecil muda? :">

No comments:

Instagram