Otak manusia goreng.



Salam 1Malaysia.
Saya disini berharap anda dapat mnghadapi kenyataan ini dengan tenang. Entry kali ini sangat menakutkan. Waalaweyh, gile ape bagi pendahuluan, macam nak buat karangan jea. HAHA.Satu lagy, aku mcm gila semangat bagi salam, siap dengan semangat satu malaysia.HAHA. Okay2, mesty korang macam pelik je tajuk entry aku, Yes, Otak manusia goreng, ade pernah cuba tak? Angkat otak nak tengok. XD



Sebenarnya entry aku tak ada langsung kena mngena dengan tajuk. HAHA. Aku hanya nak cerita pasal aku hangout dengan girlfriends aku, Mynn, Mena and Mc. Kiteorng pergi cari kedai bundle satu dungun, tapi semua mahal doe, dah lah HUDUH ! Benci gile. HAHA

Lastly, balik tangan kosong then perut buncit kekenyangan. HAHA

Well, korang tengok nie, Macam 3D kot, Comel :)


No comments:

Instagram