Tumblr Dan Assignment. Fail!



Anyoohaesayo & Salam

HAHAHA, Seee what happen when I log in my TUMBLR and open my assignment (homework actually,haha) FAIL! Anyway I never log out my tumblr even once ;)

Okay, aku rase dah banyak kot entry aku cerita pasal TUMBLR, haha. Bosan? Cungkil mata boleh pergi jalan. hee XD Abaikan pekara mngarut tadi. Asal aku nak buat assignmnt je mesti aku buka TUMBLR. Err, aku obses dengan TUMBLR yeh, harap maklum ;P

Berbalik pada cerita TUMBLR tadi, memang aku buka buku sebelah lappy. The first thing aku buka billa online Tumblr, buku pun buka jugak sebelah lappy tu, hahaha! Brape kali nak ulang daa ==".
Tapi TUMBLR lebih dapat banyak kasih sayang dan perhatian dari aku, cewah ayat tak boleh blah. HAHA :DD

Err, itu je aku nak cerita hari ni. Tabiat yang sukar dibuang sejak aku sign up TUMBLR! HAHAHA. Eh, korang ada TUMBLR? Follow aku yeh. Sure followed you all back ;)


P/s; budak sekolah perlu tidur. Bye! Take care yaww ;)

No comments:

Instagram