Khairuddin Buat Promote.

Petang Selamat. Hello. Salam :3


Okay, dalam bulan nie kecoh dan hangat pasal Mohd Khairuddin MOM! HAHAHA. Mak yang buat video untuk anak nye then upload dekat Youtube. Woahh, sumpa aku tak kan ajar mak aku buat video, mane taw mak aku mengatal buat video untuk anaknye yang tercinta ini. HAHA. Please please please stop it Micha! Perasan ahh kau ==" Tapi mak aku pun dah pandai IT nie sekarang. Cikgu kan.

Mak cik nie bercakap tengok skrip laa aku agak sebab mata tu tengok kat lain bukan dekat webcam. HAHA. Caya laa makcik HOT :P


Mata tu coverr sikit makcek. HAHA XD

Disebabkan makcek HOT nie, ramai yang nak tahu sape laa Khairuddin yang bertuah nie, macam mane rupe hensem ke tidak. Kot-kot muka macam "Bangau ma bangau" HAHA. But waittt! He's make a website for her mom too. Yeahh, budak bijak IT yeh kau ek Khai? Ingat kan budak biase jea.

Visit his website

www.mohdkhairuddin.com

LMOA!!~Tolong promote web die sekali aku yeh, kekekke^^ Biase laa PROMOTER ;P (Sejak bile jadi promoter pon aku tak tahu .HAHA) Actually his website siap ade contest sekali. Website die promote card allince ape tah. Taktahu ape-ape aku. Okay, Prize die pulak yang COOL gile! Aku pun nak jugak. So, cepat buke!

Trengg teng teng teng. Terkejut tak aku buat effect? Biase laa orang Terengganu, effect sentiase lebih. HAHA. Yelaa, nak tunjuk muka Khairuddin nie .

Err, agak comel. HAHAHA. Ape daa. Die mmg comel kot. HAHA. Okay, bye people ;D

No comments:

Instagram