Mengugat minda aku.

Hell yeahhh! Hello people ;D

Yeahh, semua orang tahu Superjunior tu ape.(tibe-tibe buke topic superjunior ==") Ape tu? Makanan? kuih? Err, kalau korang tak tahu, aku pun tak boleh nak kata ape dah. Bak kata cikgu sejarah aku, otak dah masuk air dan tergolong dalam golongan 'BIASE'. Ade maksud tersiratnye 'BIASE' tu, tak nak orang terasa bile cakap BODOH. Tukar kan jadi golongan biase. HAHAHA, Bukan nak cakap korang yang tak tahu pasal SJ nie bodoh atau aku yang tahu nie golongan PINTAR XD Tapi tolong laa jangan jadi macam katak dibawah periuk tempurung. Sekurang-kurangnye korang tahu SJ tu band korea. Meh-meh nak tayang muka boyfie aku, mesti tak penah tengok kan. Aku tade tayang mana-mana muka laki aku kat blog. Tak cun belog aku nanti. HAHAHA.































Treng teng teng! XP

Maafkan binimu ini kerana mengata dirimu sebentar tadi. HAHAHA XD Gile sudah!

Act, aku tengah pikir pasal SS3. Nak pegi ke tak nak sebab tahun depan aku STPM weyh. SS3 bulan march, err awal lagi tu. Exam bulan 11. Mula laa nie nak pasang niat jahat nak tangguh dulu pikir pasal exam ==" OMG! My dad cakap pegi ahh konsert kafir tu, aku teros senyap then berbalas kembali dengan mengatakan sekali nie je nak pegi. Damn! I gle nak pegi SS3 tu. PLEASE ANYONE ACCOMPANY ME. Tak tahu nak pegi dengan sape and stay dgn sape at KL tu. My uncle ade kt sana tapi macam susah je. Aku bukan anak jati KL boleh je nak main redah merayap kat mana-mana aku suke. Kang sesat, aku gak yang susah. SS3 tah ke mana, diri aku tah ke mana.

Ngantokk. Nyte people. Entry merepek sekali lagi. Harap maaf :x

No comments:

Instagram