Pelajar PRA UNIVERSITI bukan budak sekolah

Morning.


Tak pernah-pernah aku update blog 30 minit sebelum pergi sekolah untuk belajar. Yea, sekolah memang tempat untuk belajar pun , ape laaa ==" Sekarang duk rumah amat membosan kan. Dah jarang kot online myspace dan facebook. Jangan menipu di bulan puase. *Bulan-bulan lain pun tak baik laa menipu derrr XD Yeah, ustazah Norhayati ajar itu tahun lepas. Sebab aku selalu online facebook. Tadi tu aku menipu.



Bosan duk rumah tade kawan, adik bersemayam tinggal kat hostel. Aku? Jadi orang gaji yang tak bergaji dekat rumah. Mungkin tahun depan bakal tinggal dekat hostel jugak. Malas tahu! Lesen kereta bile nak dapat? Asyik tertunda je dari bulan 4, sekarang dah bulan 8. Nanti hangus RM200. Lepas raya laa buat LESEN.



Actually, rindu dengan kawan-kawan yang tinggal dekat hostel tahun lepas. belajar, bersahur (aku sahur hari pertama je,seterusnya aku penuhi dengan tidur.) berbuka sama-sama. Sedih tahun nie tak dapat buat semua tu sama-sama. Oh, yea! kawan aku nak pegi Mesir dah lepas raya, sedih gle! Harap sempat nak meet before die pegi. :')





Entry merepek! Baca je laa ape yang aku tulis! :D





Bye.

No comments:

Instagram