Tanglung

Salam :D

Sesungguhnye aku sedang berpuase, itulaa ayat aku bile nak marah ke terjoin orang mengumpat ke buat jahat ke kat sekolah HAHAHA. Yang mengumpat tu , aku tukang dengar je XD. Segala bagai macam dugaan laa bulan puase nie **ecehh, cakap macam laa byk sgt dugaan kau =="
Adoi, susah-susah. Esok ade test MUET,Speaking pulak.Aku nie pemalu laa weyh. HAHA . Err, point-point nak cakap kat depan sikit habuk pun tak dak, ape nak jadi duhh aku nie RAJIN laa sikit mieza oitt!

Puase-puase nie kan korang buat ape aje lepas berbuke ek? Mesti siap-siap nak g terawih kan. Aku? Ade laa, jangan nak sibuk hal orang XP Tibe-tibe teringat mase halus-halus kecik-kecik dulu.



Budak nie cina, kau bayang je laa tu aku. XDD

Mase aku kecik-kecik dulu kan, asal lepas berbuke jea terus rembat mancis dengan bunga api, then pasang-pasang pelita. Konon nak feel raya laa. HAHA. Aku tak maen mercun nie. Aku pompuan takut nak pegang. Memang aku tertabik laa kalau korang pompuan pegang mercun . Lepas habis bunga api aku bakar, aku maen tanglung pulak dengan adik aku, pusingnye satu halaman rumah sambil nyanyi lagu raya. HAHA. Bile lilin dalam tanglung tu jatuh, habis terbakar. Tapi takde pulak sedih sebab esok boleh beli lagi. HAHAHA XDD

Dulu-dulu aku rajin pergi terawih dengan adik aku, sebab masjid dekat dan ade adik aku untuk temankan aku. Sekarang dah jarang kot sebab tade orang nak teman aku. Adik aku bersemayam di hostel dekat hutan sana, ape yang best pun tak tahu laa aku (dol, dah sekola die kat hutan.Sekola elit lagi sape tak nak==")

Dan yang bagusnye bulan nie aku dapat baju SJ! :))) Bukan percume. Aku order laa weyh. HAHAHA XDD Suke suke. Err , tapi agak besar sikit even it's already M size! Ape punye jenis kilang buat baju laa , size M dah macam L aku pakai. Chill saje X(

Selamat membeli belah baju raya. Aku pun tak beli lagi. HAHA.
Bye!

No comments:

Instagram