Terliur aku .

Hati-hati. Entry nie penuh dengan kuasa Makanan! Harap bersabaq. Heee~~~





Ceh! Buat-buat nikmat makan burger McD! Aku tak heran laa. HAHAHA XD

*******************************************

Aku tengah puasa ganti sunat nie. Kantoi tk habis ganti lagi. HAHA. Do I care? Kebetulan pulak banyak makanan kat rumah aku :D Mengugat keimanan betul laa =="
Hangpa semua asyik nak suruh aku terliuq je kan, tengok makanan sambil meleleh air liur, baru nak puas hati? HAHA. Tak kan jadi! Eleyy, buat kat hangpa semua baru tahu nak meleleh air semua, Kan dah kantoi. HAHA XD


Kalau aku puasakan selalu je terbayang burger McD, Haih. Tak baek sungguh hang nie puasa-puasa duk ingat makanan ==" Habis tu nak buat macam mane. Tiba-tiba je gambaran Burger tu keluaq :(






Yang selalu kluaq dalam kepala aku yang nie laa. Best kan :9
Meleleh die punye mayonis dengan chesse. Awwh, gile sedap










Prawn Burger, Korean Burger. Sape penah makan? Angkat ketiak CEPAT! Sedap tak? Aku tak penah makan hak nie. HAHA XD





Curl fries yang McD punyer best gile gampang! Memang fevret aku weyh, heee :))



Choolate cake :9

Selalu jugak terbayang hak nie bila puasa :X










Aku tengah happy tengok gambaq-gambaq kek. Tak tau laa awat aku selalu je nak makan kek sekarang. Mengidam kot . HAHA.



Okay benda dua nie yang selalu keluaq dalam kepala otak aku nie bila aku puase. Esok ade party dekat sekolah. Ade orang bawak Chocolate cake. Weee~~ Jangan marah. Entry orang puasa. Biase laa. Penoh makanan. HAHA.



Bye :)

No comments:

Instagram