Eid Mubarak

Salam :)) Hello,

On the last day of Ramadhan, sedih gile kan? OMG, hope I can meet Ramdhan next year. But hati tetap senang sebab esok raya, HAHA XD Best best best, our theme this year is purple! Nice right? Dah lame tade tema for raye, I think since arwah nenek meninggal mase darjah 6, Al-Fatihah, I miss her so much. Then Im sorry if Im done anything wrong with you guys or make you hurt. Really really sorry. Dari hujung rambut sampai hujung kaki dengan sepuluh susun jari tersusun, mintak maaf zahir && batin. Im really really sorry. Idk if we can meet after this or not.LOL, such a weird wish, macam nak pegi jauh. HAHA XD Pagi besok balik kampung kat kelantan. Tak best! :( Sebab atok sakit then my mom sibling bukan ramai pun, my mom and my uncle. tak ke bosan gile. Haih, but im thankful because I have a village.

Lastly, Im really really really really sorry guys.Thanks for everything friends && family. Please be careful.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN :')

No comments:

Instagram