Step UP

Anyoo :))

Gile ahh, hari nie aku tak tidur langsung, Ehh, maksud den semalam laa. Semuanye sebab nak beli pakaikan baju baru dekat blog tercinta aku nie. Yelaa, raya dah tak lama blog aku pun nak berubah jadi baru juga. Bukan korang jea nak berbaju baru Heee XD Tapi yang menyayat hati aku mase nak priview semua editing yang aku buat dari pukul1 pagi sampai 7 pagi tadi, secara tak sengaja tertekan button 'CLEAR EDITS', gile nak geramm aku. Dah laa semua dah siap, tinggal nak save jea =="
And the result is....




Excited tak tengok skin baru aku? Baek cakap TERUJA cepat! Kalau tak, tak dapat duit raya. HAHA XD Simple jea kan, but I loikkkeee it damn much! :)) Ohh, that korean words mean ' I LOVE BLOGGING' memang aku suke blogging pun :D Aku lebih suke jadi silent reader :P And also thanks to Amelia from TheChocoGoodies for the buttons. It's totally cute! :) Loveee yaaa!



GoodNight :).


No comments:

Instagram