Standard 6.


Pic mase form 4, Haha.
Malas nak scan bagai gamba mase darjah 6,

Tibe-tibe teringat dekat zaman muda-muda, macam dah tua je rase, hahaha. Muda lagi nie :) Baru 18 ah. Masa darjah 6 dulu suka sangat melompat sana sini, kejar dengan budak laki and pompuan tak kira mase, okay tipu. mase rehat je berkejar.Time rest, p kantin and makan laksa penang,Ummphh! Best gila kot. Tak ingat dah rasa die, heh :x Mase tu semua makanan murah2 lagi. Air 20sen, 30 sen.Then p koperasi tengok benda baru, pemadam comel, pensel tekan comel, buku nota comel, ada duit lebih mesti beli punyer.haha.

Kalau tade duet banyak pegi beli kacang sebungkus and maen tang tiang. Err, tahu kan game nih? XD Tak kesah ah, korang mesti tahukan? Maen rebut tiang sampai lewat masuk kelas tambahan MT mase rehat. Mase sekolah rendah aku agak kurang lekat dekat matematik. Sekarang pun same.Hahaha.Bile nak dekat UPSR, cikgu matematik aku buat kelas mase rehat, die garang woo. Time buat lawak, die happening kot. KOT. Ntah laa. Aku dah lupe. Tapi muke die aku ingat sampai sekarang weyh. Kalau tak, takkan A laa MT ak mase UPSR. Heee (;

Last year, after dapat result UPSR, aku start risau sebab takut nak berpisah dengan kawan baik kononnye.Tut tut, meet kawan baik yang baru and still berkawan rapat sampai sekarang. Hehe. And my BFF masa standard 6 pulak budak Form 6 satu sekolah this year. FINALLY. Thnks Allah for meet me with Mira.

Okay.bye.x

No comments:

Instagram