Kimbap!

Salam.Twitter dah lama tak buke, thumbs(bukan nama sebenar) hari2 buke. Duduk atas kerusi tercongok sambil menghadap screen laptop yang saban hari juga menghadap muka aku, kalau laptop bernyawa dah lama die cakap muak tengok muka aku. Oh yaa, dari hari Ahad lagi ada 3 orang kakak comels datang rumah lusa balik sudah ke Kedah. Orang Sabah bah.Haha. Dan 2 hari nie aku ade social life sebab boleh pegi jalan2 makan angin dengan kakak2 menikmati udara Terengganu.

Aku berbalik pada classic punyer skin. Ndak senang sama layout lama :P Buat chatbox baru sebab yang lama berdaki dan kotor. Header sonbear tu, I will change to another one soon :)

Merepek sampai tajuk utama,Kimbap, diabai dengan lama. Heee ^^ Kesian! Okay, semalam try buat kimbap, korean sushi. Memang liat laa seaweed die. Aku macam makan plastik. Seingat aku seaweed yang Sensei aku beli tade pulak liat mcm nie ==" Then hanya buat 2 sebab kekurangan bahan dan tak sesuai nak makan, dah tengah malam muntah kan karang XD and I dont hv a camera to snap my poor kimbap picture T.T Y SO SAD? My camera already broken.What the fish laa.


google sudah! :P

bye.x

No comments:

Instagram