Already march?



Esok ahh kan mac, hari nie febuari lagi. How's your life this two month? For me, its totally worst lah, especialy about school things. Hmm, I think I told you about jarang-jarang online and post entry nie but look like I still can't stop my habit. Ughhh! What I need to do? ==" Tell me tell me lalalala. Eh,stopsingingahmicha T.T

Actually this week will be so busy, 4 march nie, hari jumaat tu. Aku tak sekolah. Tak nak datang boleh? PPU from SMK Tun Ismail from JOHOR will come, Idk why they come to my school. Dah ahh ketua PPU duk suruh form 6 dikir barat and menari bagai macam ape je. I know laa they all want to show Terengganu culture but still I dont want to join anything. Kan ada abang hensem tengok? maksud aku cikgu diorang, malu tau :"> *Jangan nak gatal doh micha.kfineeee :|

Malam nie dah start kelas malam weh! T.T malas je rase. ==" but kena pergi jugak.dem!
Err, nak cakap for the last time. Jarang-jarang dah kot post entry lepas nie. *for a second time kau cakap nie.kbyeeeeeeeee!

I miss her.
*PPU- Persatuan Pra Universiti.

No comments:

Instagram