#Apple!

Assalamualaikum,

Ha, tengok tajuk mesti korang fikir, alah masuk kontest cikepal lah tu. Hahaa, wa tak masuk ahh sebab hadiah die tu. Kalau menang bukan aku boleh pegi pun sobsosbs T.T Okay today I should go back to kampung but my mom... I dont hv any idea why she dont want go back today. Anyway, Im just happy! Yeppi! Because theres no one at kampung, I dont have grandparent now :( plus I do hve homework bak gunung menimbun semakin tinggi. Ibarat macam tu ahh aku, lagi malas nak buat lagi banyak kerja akan ada. Ohh, tetibe terfikir about this! And imagine I open up a cafe that sell this stuff and other cute food. Dah lah resipi pun tak susah, pejam celik siap. Just IMAGINE THAT! Hello, Welcome to Bubbles Tea's Cafe. Thnks come again~ Miahahaha. Biase lah, wa kan daydreamer :>


cake pop's

cake pop's

apple with bla bla. I olready write it at picture.


apple and bla bla.

Nice hah? Cake pop's terutamanye hihi, tahu dah makanan ni comel, err okay ==" Nak try mereka nie? Gonna post it later :) Hari nie hujan was so lebat and tak henti-henti, best wa nak tidur nie :3 Oh, i hve collect some recipes and im gonna make it when I hv a free time lagipun after STPM boleh buat. Tak lari ke manaye resepi tu semua. So time to review recipe that I want to make it badly. Catch up later/tonight! byeeeee.

No comments:

Instagram