Larian terCOOL!

Okay okay calm down and ready for the COOL race,


Assalamualaikum and a very good night, teheee. Ape macam hari jumaat korang? Cehceh, buat tanye pulak, wa baru balik sekolah nie k? Maknanye jumaat tak best. Ek? Kesah pulak aku yang kau sekolah hari nie. Aku sekolah ahad sampei khamis je then hari khamis ade pasar malam tu yang syok sekali bagi aku hihi. Joking. Okay, you guy must have a twitter rite? Tade? Go make one lah, aiyoo ==" Twitter ni best tahu, if you wanna know a true feeling from your pakcik, makcik, grandpa or grandma and also your girlfriend laa. Wah kemain kau , siap datuk nenek ade twitter. Helo! Nie zaman dah maju laa eventhough datuknenek wa tade pun twitter nie, HAHA.

Actually, twitter ade banyak gunanya. One of them is earn money! Ha, acu cuba try tanya sesiapa yang tak nak duit dengan cara yang cepat, efektif dan senang, boleh goyang kaki je tapi tangan kene gerak ahh kan sebab nak tekan keyboard, hihi. Tade kan yang nak tolak duit or gadget freeee, orang gila pun tahu nak ambik duit sambil sengih macam kerang busuk.

Nak join? Just click the photo above! COOL TAK?

Well, nowdays young obses dengan gadget yang canggih kan, like Ipod touch, Ipad , blackberry and etc. Lagi-lagi yang free, ahhh siot. Aku nak Ipod touch tu boleh? For my birthday gift next month T.T IPAD PUN OKAY GAK~ HEEE XD Dah join bagitahu aku, kita boleh challenge sesama race nie. Eh kejap, kita nak tunjuk boyfriends baru kita, comel sangat :") Ade dua orang. Aicehh, kemain kau sampai dua pakwe baru. COP! Bukan dua, semua sekali eh! Kau jeles cakap :P

Ototo, babys saya nie :* Cant wait for your debut at Music core tommorow!

No comments:

Instagram