みんなありがとう

Assalamualaikum.

Minggu lepas, seperti dinyatakan ulangtahun bornday aku :') And my girlfriends celebrate everywhere doh ==" Dekat school, fastfood place and beach. Hahaha. I don't want talk to much. Thnks a lot for celebrate and Iloveyouchinguuuuuuuu :* Parent saya cakap, kite sambut birthday awak lepas exam sebenar laa. Lagi best, kekeke^^ Setuju je laa. Adoi! XD Then today is mid year exam, fuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhh :| Takut betul-betul kali ni sebab Pengetua dah bagi motivation yang bagi orang lain semangat tapi bagi aku sekejap je semangat tu. Then melayang tah ke mana. Kena struggle banyak ni. Nak study luuu :P Byeee kiseop :*

2May-Miera,Shaz & Tiema

4May

7May-Bay & Pijah
(Theres shoud be 7 but everyone was far away from me)

Aku mulai resah
Hati ku jadi kebah
Melihat diri mu aku rebah
Tapi hati ini kuat menyatakan
Kau terkini duduk di carta hati
Dan selamanya baby boo.


No comments:

Instagram