Coolest Man

Baby baby baby, i love you :* #gambartadekaitanapeape

Pehhhhh, post wa hilang ==" Penat tulis tahu bior pendek pun. Perah otak juga nak tulis tu. Blogspot tak puas hati ape tah. Aku tengok post orang lain ade balik, aku? Pergi tak balik-balik dah :| Ahh, ignore je lah and pasal pavlova tu. Nanti aku review balik bile aku sendiri dah buat! Hihihi #bajetmacamadeygnakbace Okay tak kesah. Actually, wa ade exam SEJARAH esok, yes! Seajarah, my fav subject ever XD fuuuuuuuuuuuhhhhh kau! Sejarah jadi subject fav tu. Dah minat kan, nak buat macam mane lagi T.T

Tapi macam yang kau nampak sekarang ahh, aku berlagak selamba badak duduk update blog sambil goyang kaki minum milo panas dengar lagu. Habis mention ape aku buat :P Sebenarnya wa dah dapat soalan, tu yang buat ilek je. Pilihan ade dalam otak dah nak buat soalan ape esok tapi jawapan tak isi lagi dalam kepalotak wa nie. Sebab? jeles dengan budak sekor nie, die dah habis exam! Macam mane wa leh lupe yang dia tu 15 baru, wa buat dia macam 17 dah bile masa exam, kena exam sampai 2-3 weeks! Hahaha. Kesian kau. Tua dari umur XD Nasib kau tak akan baca nie dan wa tengah bermalas-malasan. Ottoke? :( Tak nak malas, takpa! Habis update nak p baca buku XP

Now, you guy just listen to this COOLEST UNCLE singing Getaran jiwa by P. Ramlee. Comel je kan kan? Tertengok video nie on wall Fyda C:


Atok, atok. awak comel! Faham tak apa saya cakap nie? :P


Piagam Madinah telah digubal oleh Nabi Muhammad s.a.w. pada tahun 622M bersamaan tahun pertama Hijrah, merupakan perlembagaan bertulis pertama di dunia.Kandungan piagam ini terdiri daripada 47 fasal.
  • 23 fasal piagam tersebut membicarakan tentang hubungan antara umat Islam sesama umat Islam iaitu antara Ansar dan Muhajirin.
  • 24 fasal yang berbaki membicarakan tentang hubungan umat Islam dengan umat bukan Islam iaitu Yahudi.
Sila sambung esei wa nie...

No comments:

Instagram