Dear S & K .

Semua benda yang aku buat pun tak guna dah sekarang, dah tak lama akan jadi lah :( Satu dah pun jadi, aku benci! Sumpah benci gile T.T Kenapa mesti tahun nie, aku tahu tuhan saja nak uji aku, aku faham tu. Untung lah duduk dekat area KL, hulur duit terus dapat.

Apekemende ang merepek tu weyh! Hahahaha XD Actually aku cakap pasal show-show KPOP dekat Malaysia nie hah! Pehhhhh, kemain rancak sekali diorang buat show kan? Tadi showcase 2AM dah terlepasssssss, nak meet Jinwoon:( Nak touching ahh camnie dengan RedStar! Lepasnie, 28May kot, SJ-M pulokkkkkkkk! Ya Allah, nak meet jugok, noknok Sungmin *Eh, sungmin ade ke? Ntoh ler, mase buat MV baru for SJ-M terselit pulak laki aku si minmin tuh! XD Kan dah cakap untung ler yang duduk KL tu, senang je kan? Nak p show-show nie. Bulan depan, UKISS pulak. Pehhh, sekali lagi tuhan uji aku. Kiseop datang T.T Cewahhhh kau, memang betul menguji kesabaran :P

Dear Baby Sungmin & Kiseop,

Nanti dah datang Malaysia kan, marilah melawat bakal isteri mu ini. Cewahh! Hahaa. #sukehatiwaler Pastu kite bertiga tengok movie korea same-same. Feeling sesame, baby berdua nangis tapi saya tak ahh kot.Haha. Takpe, saya tolong lapkan tears baby eh :) Habis tengok movie kan, kita p shopping, baby berdue semestinya sediakan duit untuk shoppinggggg saya! :P Makan tutti fruity , babys suap kan saya k? Hahaha. Lepas tu kan, kita p candle light dinner, private! Kita tiga orang je okay? :") Awak ajak lah saya kawen, t saya pilih. Hahaha #perasandoh. Then boleh tak baby berdue nyanyi masa nak tidur untuk saya? Mesti romantik kan kan? Pastu awak berdue temankan saya sampai tua moleh tak? Pleaseeee XD Okaybai! #penatjadidaydreamernih :|


Baby Minmin


Baby Shishop

Don't forget to visit me babys!Kalau tak sempat kirim baju yang baby berdua pakai pun takpe T.T #Annoying doh post kau! Takyah bace ahh t ade yang bute kang! Hmm, sedih nie.

Pee ass: Ada someone nak belanja tiket tak? Ada kan? Email me okay? OH EM JAYYYYY Micha! Stop dreaming! Okay :'|

No comments:

Instagram