Happy Mom Day


Thanks for everything umi eventhough umi suke pot pet for every single thing, suke buat wa tersentap tibe-tibe dengan laungan yang sempoi-sempoi bahasa memanggil nama anak-anaknya. Suke buat wa hilang syok tetibe masa tengah tengok kpop dekat youtube, rasa geram sambil buat kerja tak ikhlas memang nampak di situ, umi wa tegur, terus wa buat kerja dengan halussss. Tapi even wa buat sambil beraksi kaki naik atas bawah menghentak lantai, hati sayang dengan umi.

Semalam pergi sambut hari ibu, ucapan ikhlas keluar dari mulut aku 'Umi, selamat hari ibu' aku tersenyum malu. Aku kurang rapat dengan umi, sebab aku anak abah :P Persaingan dengan adik aku for siapa yang first wish to my mom is over. Sebab? Wa kalah T.T Lambat betak ahh aku nie ==" Umi minta hadiah, aku terus tersentak sebab hadiah tahun depan baru wa kasi, ape? result STPM wa :') Wa dah cakap depan-depan, result STPM. Hahaha XD

Umi , Happy Mom Day! Iloveyouomma~~

No comments:

Instagram